Skyrunner pričaAlex lonut Husariu, Arduua Frontrunner
10 februar 2021

Nedavno sam dobio nadimak Orlovo pero

Alex je veoma jak Ultra-trail trkač iz Rumunije, koji trenira sa nama i trenerom Fernandom od oktobra prošle godine (kada je bio pobjednik Arduua Skyrunner Virtual Challenge).

Prošle godine je napravio sjajne progresije, a između ostalog bio je i pobjednik Buconiva Ultra Rock, staze od 4 vrha od 88 km sa ukupnim usponom od 5330 metara.

Ovo nam je rekao…

Sport za mene nije počeo trčanjem nego biciklizmom, ali sam se tu polako počeo ograničavati, pa sam rekao da probam i na strani trčanja. Prva trka je bila 2017. godine, planinski polumaraton gdje sam završio na 2. mjestu. 2018 je takođe počela sa prvim planinskim maratonom gde je stranac (tj. ja) završio na 3. mestu, a kasnije te godine sam bio svojevrsno otkrovenje u planinskom trčanju u Rumuniji, uspevajući da se popnem na podijum na skoro svakoj trci gde sam uzeo start.

Od 2017 do sada prikupili smo 15 pobjeda u maratonskim/polumaratonskim trkama i ultra brdsku koju sam otkrio Tim Arduua u maju 2020. kroz online izazov trčanja s razlikom u nivou (bilo je savršeno za moj stil).

Saradnja sa Fernandom je došla tačno kada sam morao, trebalo je da učestvujem na prvom ultra i moj plan treninga je bio haotičan. Odmah je shvatio moj stil rada i iz ove saradnje sam uspio do prve pobjede na svojoj prvoj ultra planinskoj 88km 5350 elevacije. Sada se spremamo za sezonu 2021, rezultate ćete pronaći usput.

Glavne trke Imaću Transilvaniju 100km u maju. KIA MARATON (Švedska), Možda mogu i na Pirin Ultra Sky (Bugarska), Rodnei Ultra 50km u septembru.

PS

Nedavno sam dobio i nadimak „Orlovo pero“.

Hvala Alex, dobrodošao i sretno!

/Snežana Đurić

Lajkujte i podijelite ovu objavu na blogu